Rozpoczynając

Nowy blog powstał głównie z potrzeby pisania o przeczytanych — czy to teraz, czy kiedyś wcześniej — książkach. Nie chciałam pisać o wszystkim na swoim blogu „głównym”, bo wiem dobrze, że mam tendencję do rozpisywania się w nim ponad miarę, nie wiem za to, czy byłabym w stanie to jakoś poskromić. Tutaj mam nadzieję pisać bardziej zwięźle i na temat, a tematem tym będą zapewne moje kolejne lektury. Mam też nadzieję, że czasem napiszę coś o książce, którą czytałam już dawno, ale nagle mi się przypomni.

Blog jest w fazie rozbudowy. Dodaję kolejne linki na bocznych paskach, zastanawiam się, jakbym chciała całość widzieć itd. Tworzę spis książek przeczytanych w tym roku i spis tych, które przeczytać zamierzam, albo takich, które chcę kiedyś kupić. Mam nadzieję, że wkrótce doczekam się choć kilku stałych czytelników, ale jeśli będę po prostu pisać książkowy pamiętnik — cóż, też dobrze.

Tyle słowem wstępu. Teraz weźmy się do prawdziwej roboty…

6 myśli na temat “Rozpoczynając”

  1. Dziękuję za miłe słowa i życzenia, które na pewno się przydadzą… Mam nadzieję, że będzie Ci się u mnie podobało, a niezależnie od tego liczę na komentarze.

    Pozdrawiam,
    Ysabell.

    PS. Link do Ciebie też już u mnie jest. Ciągle dodaję nowe blogi — poznawanie ich to świetna zabawa, ale zżera mnóstwo czasu.

  2. Mam nadzieje, ze pojdzie Ci dobrze, ja tez pisze taki ksiazkowy pamietnik i czasem ktos do niego zaglada. Nawet Ty tam trafilas a dzieki temu i ja do Ciebie. Powodzenia!!!

Skomentuj

